Empis

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Emelie - 17 juli 2010 22:47

Tjoo!


ohh good jag är så trött ska nog ta och läggs mig nu höll på med min header sen cpa min data sig och jag hade inte sparat den så den är borta så jag får göra om den imorrn så klantigt av mig och datorn hihhih. fast jag kommer typ inte kunna sova för det är så himmmmmllla varmt i mitt rum!


Aja vi ses och hör imorrn mina pussgurkor   


Sleep well

Av Emelie - 17 juli 2010 20:19

HEJ!


Nu har jag kommit hem från landet där vi firade kalle som fyllde 70, det var kul vi badade i havet och i poolen det var 25 grader i havet och 29 i poolen det var jätte skönt. Men nu när jag kommit hem har jag BAJS TRÅKIGT jag har absolut inget att göra!


Malin ring mig imorrn om du ville göra nåt?   


Puss Puss

Av Emelie - 17 juli 2010 09:47

Här kommer lite bilder från spanien!



 

Jag och min syrra josefine

      

Jag och min syrra felicia

Jag


       

JAG                                BLOMMA         
                   Jag i syklopp hahah :D
               

 

Jag mina två systrar och mamma, Bakrunden som är bakom det är Afrika! :P



   

Jag och min syrra


Av Emelie - 17 juli 2010 09:35

Månadens låt för den här juli är " In my head" Av: Jason Derulo


Jag tycker den är jätte bra hah..

vad tycker du?


Av Emelie - 17 juli 2010 09:29

    Hej!


Vaknade för en stund sen har precis ätit frukost och borstat tänderna på Texas!

Haha det tyckte han verkligen inte om. Idag ska jag åka till mitt farmors land och fira

hennes man kalle han fyller 70 år och då blir det poolparty med mera roliga saker.


Jag pratade med malin igår vi ska typ ses imorrn elr på måndag det ska bli kul har saknat henne så mycket


Jag ska typ bestämma vad jag ska ha på mig snart det bli väl ett ilägg så ni får se vad det blir.


PUSSIZZZ

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards