Empis

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Emelie - 30 juli 2010 17:09

Hello!


Nu sitter jag bara och chillar dricker juice och tittar på min serie!

mormor kommer kl sju kul!


idag var jag ju med elin vi gjorde typ inget vi pratade mest och flummade om kring haha... det var jätte kul vi bestämde att vi skulle träffas nån gång i nästa vecka igen.

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så hejdå! 


puss puss   


 ni fick en gammal bild <3 

Av Emelie - 30 juli 2010 10:03

Hello!  


här sitter jag och bloggar och äter en macka och dricker oboy thihih..

idag ska jag vara med roliga Elin jag vet inte vad vi ska göra men vi hittar väll på nåt!

Idag är det faktiskt ganska så fint väder jag ska kolla hur många grader det är ute haha det är 22 grader ute hos mig. Elin och jag har typ inte träffat varandra nånting det här sommmarlovet vad jag kan minnas det är dåligt. ikväll kommer mormor på middag jag ska laga nåt smaskigt hihih.


Nu måste jag gå och göra i ordning mig!  


puss puss


KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards