Empis

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Emelie - 18 juli 2010 22:11

TJENIXEN!  


Kom hem för en stund sen har varit och badat i Rösjön med henne vi tog ett kvällsbad, det var jätte varmt i vattnet vi tog lite bi´lder och käkade chip förresten Malin åt middag här också det blev taco kväll mums!

Nu har jag precis duschat och sitter och dricker te bloggar+ facebook. Imorrn vet jag inte vad jag ska göra vi får se. Ni får inte bilder från badet idag för malin har bilderna och hon har inte laddat upp dom än så ni får dom nån gång.


Nu ska ja fortätta dricka mitt te hejdå!


Puss och kram skumbanan   

Av Emelie - 18 juli 2010 15:29

shuuue!


Nu har jag en ny header Malin helpte mig very good!   

Nu sitter vi och gör ingenting malin ska göra ett inlägg på sin blogg: tryck här! 

Vi tuggar spanskt tuggummi väldigt gott och intressant.


Vad tycker ni om min nya header?


Nu drar jag och Malin ut i solen   


PUSS PÅ ER  



     

Av Emelie - 18 juli 2010 10:26

Hej!


Just nu är jag jätte glad jag ska träffa Malin hon kunde vara med mig idag hennes kompisar hade åkt hem. Jag vet inte vad vi ska göra nåt kul antagligen eller hoppas jag. Ho   n ska hjälpa mig med min header.


men nu måste jag gå och göra i ordning mig för hon kommer alldeles strax  


Puss puss  


Hhih här är jag just nu när jag borstar tänderna <3

Av Emelie - 18 juli 2010 08:42

HEJ!


jag är jätte  trött men kan inte somna om så nu sitter jag vid datorn och ska typ börja om på min header! vet inte ifall jag orkar göra färdigt den nu den kanske kommer nån gång ikväll vem vet inte jag..


Jag hoppas det bli soligt och väldigt varmt idag!  

Aja idag vet inte jag alls vad jag ska göra! Jag vill träffa Malin men hon har gäster så vi får göra nåt nån annnan dag men jag har saknat henne så mycket och har jäte mycket att berätta. Nu ska jag börja på min header så hejdå på er så länge. puss pus  


Kramiz Kramiz  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards