Empis

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Emelie - 27 juli 2010 22:27

tjillevippen!  


Jag sitter och dricker te har ätit en super god efterätt en marängtårta med  hallon,blåbär och smultron med grädde så suveränt gott nam nam....  

Imorrn så sksa jag ju till stan jag tror jag skriver ett inlägg innan jag åker om jag hinner och orkar hoppas det. Idag så tränade jag ju det var jätte skönt känner mig alldeles pigg och sprallig nu kommer inte kunna somna ikväll.Asså jag tittar på nån jätte konstig film fattar ingenting om vad den handlar om det är det som gör det så roligt jag är fäldigt flummig just nu hihhihihi...  


Jag saknar Bästaste malin kom hem jag saknar dig bästis    


  


hihih där är jag lite suddig bild men den får dugga (stavning?)

Av Emelie - 27 juli 2010 19:00

Hej!


Nu så ska jag dricka en god latte och titta åp en min serie jag tittar typ på den hela tiden men den är så himla bra ! tummen upp för den serien den heter" MAKE IT OR BRAKE IT" det är en gymnastik serie!


lite senare ska jag titta på allsång på skansen och efter det morden i midsomer + en god efterätt som jag och syrran gjort" smaskens". Imorrn ska jag in till stan och shoppa med syrran och mammsen vi ska äta lunch där och had det riktigt mysigt!.


PUss PUss  

Av Emelie - 27 juli 2010 13:48

Heej!


Nu så ska jag träna och köra styrka i trädgården och lite volter på studsmattan!   



  

Där e jag me mina starka muskler "NOT"   PUSS :D 

Av Emelie - 27 juli 2010 11:30

Helloe!


Idag vaknade jag ganska så sent jag gick upp åt frukost tittade på min serie och det gör jag fortfarande men jag ska hjälpa mamma och jobba idag hade jag tänkt. jag har inget annat för mig idag så. Imorrn ska typ jag mamma och min syrra hitta på nåt roligt typ åka in till stan elr aja vi ska hitta på nåt men nu sk ajag tita färdigt på min serie sen hjälpa mamma.


Puss puss  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards