Empis

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Emelie - 28 juli 2010 21:32

Hello my friends!


Just nu sitter jag och dricker latte så jätte gott!

Sitter också och rensar lite bilder och some other stuff på min dator tråkigt men måste göras. Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska göra jag tror jag ska träna lite med Texas och gå en riktigt lång promenad.


Bye bye   


     Hahah jag med min latte tummen upp för det

Av Emelie - 28 juli 2010 17:17

   HEJ!


Nu har jag kommit hem har shoppat en del saker

det här shoppade jag idag:



En t-shirt på ginatricot på den står det you remind me of love! bilden är lite suddig men ni får stå ut med det!



  


 Ett par vanliga svarta tygskor från h&m!



Här är min outfit som jag hade idag blommig kjol med vanligt svart linne!


Nu så ska jag titta på min serie puss puss  

Av Emelie - 28 juli 2010 10:32

hejsan!

idag ska jag ju in till stan med syrran och mammsen och shoppa och ha det lite mysigt. så nu håller jag på och göra i ordnig mig outfiten kommer senare idag!

lyssnar på musik också diggar med och sjunger lite hahah..  


skriver när jag kommer hem hejdå!


puss puss älskar er  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards