Empis

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Emelie - 25 juli 2010 21:24

 Hej!


Nu så har jag precis ätit upp min efterätt som jag gjorde idag till hela familjen den var jätte god recept kommer imorrn! jag sitter och tittar på "flyga drake" en film finns även som bok har inte läst den men jag ska göra det! Det är en sorglig bok och film handlar om en pojke i Afghanistan (stavning) också får man se hur hans liv är där väldigt sorglig och hemsk men väldigt bra så den rekomenderar jag. Idag blev det inte mycket till rensning på rummet så imorrn får det bli städning istället elr vara med nån kompis vi får se men nu vill jag fortsätta se på filmen. Imorrn åker malin iväg till västkusten så kommer inte få träffa henne på en och en halv vecka kommer sakna dig så malin!


Puss på er  



  

Hahah jag och malin väldigt gammal bild! älskar dig malin  


     

Av Emelie - 25 juli 2010 14:41

Hejsan!


Nu är jag hemma igen ikväll ska jag se en film som heter flyga drake den verkar bra men nu under dan blir det slappa framför datan och tv+ te mums gott och mysigt.. ..


ska typ städa mitt rum också!


puss  

Av Emelie - 25 juli 2010 11:05

Hello!


Nu så ska jag dra och handla om en stund med pappa och syrran!

Hahaha mitt rum ser ut som ett bombnedslag det ser förfärligt ut!   


Imorrn ska jg inte göra nåt så om det är nån som har lust att göra nåt komentera då?


Puss Puss nu ska vi dra!   


  

Av Emelie - 25 juli 2010 09:57

GODMORGON!


Idag ska jag nog inte göra så mycket vara hemma jag ska åka och handla lite med pappa typ. Jag tror jag ska rensa lite i mittt rum har så mycket saker. Texas mår bättre idag men är fortfarande sjuk! bläää...¨

Jag ska baka också ska försöka leta efter nåt gott recept.

Har du nåt gott recept till efterätt så komentera gärna då så ger jag dig min epostadress så kan du skicka det till mig så är du snäll!


Hittar jag ett recept så lägger jag upp det på bloggen hejdå puss och kram!

PS. glöm inte att komentera  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards