Empis

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Emelie - 29 juli 2010 19:08

Hej!


Nu kom jag hem för en stund sen från täbban handlade inget där jag lämnade bra mina böcker på bibblan. Men nu ska jag äta en mysig middag med mammsen sen blir det bara en fortsatt mysig kväll framför tv:n tror jag. nu ska jag hjälpa mamma med middagen så hejdå skriver mer sen puss puss  



Ni får en gullig bild på Texas när han sover i vår sakosäck (stavning?) när han är liten och valp! :D så söt älskar dig lilla gubbe!  

Av Emelie - 29 juli 2010 13:06

Hejsan alla mina bloggläsare!  

Var nyss ute i spöregnet med söta Texas vi tränade mycket det var mysigt och roligt förutom att det regnade hahah. Nu ska jag och mamma ät lunch rester från tacosen vi åt igår mums vad gott smaskens älskar tacos min älsklings rätt vi brukar äte tacos med köttfärs men igår åt vi med kyckling det var faktiskt jätte gott! fast om man har kyckling istället för köttfärs så heter det fajitas! :D


I eftermiddag så ska åka till täby centrum en stund med mamma och syrran jag ska lämna igen några böcker på biblioteket och felicia åker till Italien på lördag och hon behöver lite saker till det så jag hänger med.


Puss puss  


Skriver mer sen!





Av Emelie - 29 juli 2010 09:11

  Hej!


vaknade jätte tidigt idag och kunde inte somna om så jag har legat i min säng och tittat på min serie. Idag är det jätte dåligt väder det är molnigt och regnit och det har regnat och åskat hela natten blää tråkigt men jag har bestämt mig för att gå en långpromenad och träna med Texas ändå! 


Nu har jag ätit frukost och nu vet jag inte vad jag ska göra jag tror jag rensa lite mer på datorn hann inte färdigt igår. 


Skriver mer senare

godmorgon och puss på er  

hihih ni får en cool bild på några blixtrar som slår ner riktigt så illa är inte vädret här men ialla fall så är det väldigt tråkigt väder tycker jag det ska ju vara strålande sol det är ju SOMMARLOV!! eller vad tyckeer ni?  







KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards