Empis

Alla inlägg under juli 2010

Av Emelie - 19 juli 2010 21:23

Hellu nu blir det film om exakt 6 minuter börar den!


van veeteren- carambole


Med blir det goda popcorn!



     

Av Emelie - 19 juli 2010 20:59

HOLA!= Hej på spanska


Åt middag för en stund sen det blev grillat kött med potatis, sallad och tzatsiki vet ej hur det stavas aja men nu  om ens stund halv tio ska jag och min syrra och pappa titta på nån deckare som går på nån kanal 4 som heter van veeteren- carambole så heter den hehe skumt namn tycker jag, vi ska popa och  äta popcorn mumsilimums mums. ...


Idag var jag ju och bada det var skönt hoppas jag blev lite brun haha

Skriver innan jag lägger mig puss puss  


Let´s go and pop some popcorn

Av Emelie - 19 juli 2010 12:55

HELLU!


Nu ska jag dra och bada med familjen + några kompisar så roligt! <3  

har varit ute med texas på en promenad och tränat lite hinder och roliga trix nu är han helt slut och ligger under sängen och sover. Nu måste jag gå men skriver mer när jag kommer hem!


puss puss på er söta läsare och bloggare!

ha det toppen  


  

Ni får en spaninen bild på köpet!


Av Emelie - 19 juli 2010 10:23

 



Linne: Grönt vanligt från H&M

Shorts: svarta nike shorts köpta på stadium

Hårband: Svart köpt på glitter

Armband':Svart band med invirrade snäckor typ köpt i spanien  

Av Emelie - 19 juli 2010 10:00

Nämen godmorgon!


hahaha Jag viste inte vad jag skulle ha för rubrik så det blev som det blev!

Japp vaknade för en stund sen nu har jag ätit frukost, jag tittade på biggest loser samtidigt sen hjälpte jag pappa att hänga upp tvätten. Idag måste vi typ städa lite och fixa vi har ganska stökigt här hemma eftersom vi kom ju hem i fredags från Spaninen. Men jag ska typ åka och bada oxå med kompis elr familj.


Nu har jag inte så mycket mer och säga men vi hörs och ses gullungar

puss puss  


     


Ni får en bild på en kattunge som vi såg på vägen i spaninen så söt thihhii :D

Av Emelie - 18 juli 2010 22:11

TJENIXEN!  


Kom hem för en stund sen har varit och badat i Rösjön med henne vi tog ett kvällsbad, det var jätte varmt i vattnet vi tog lite bi´lder och käkade chip förresten Malin åt middag här också det blev taco kväll mums!

Nu har jag precis duschat och sitter och dricker te bloggar+ facebook. Imorrn vet jag inte vad jag ska göra vi får se. Ni får inte bilder från badet idag för malin har bilderna och hon har inte laddat upp dom än så ni får dom nån gång.


Nu ska ja fortätta dricka mitt te hejdå!


Puss och kram skumbanan   

Av Emelie - 18 juli 2010 15:29

shuuue!


Nu har jag en ny header Malin helpte mig very good!   

Nu sitter vi och gör ingenting malin ska göra ett inlägg på sin blogg: tryck här! 

Vi tuggar spanskt tuggummi väldigt gott och intressant.


Vad tycker ni om min nya header?


Nu drar jag och Malin ut i solen   


PUSS PÅ ER  



     

Av Emelie - 18 juli 2010 10:26

Hej!


Just nu är jag jätte glad jag ska träffa Malin hon kunde vara med mig idag hennes kompisar hade åkt hem. Jag vet inte vad vi ska göra nåt kul antagligen eller hoppas jag. Ho   n ska hjälpa mig med min header.


men nu måste jag gå och göra i ordning mig för hon kommer alldeles strax  


Puss puss  


Hhih här är jag just nu när jag borstar tänderna <3

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards