Empis

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Emelie - 23 maj 2010 21:20

Hej!  


Har precis ätit jätte god kladdkaka med glas och jordgubbar som jag bakat det var super gott, middagen var också god. ikväll kommer min jätte duktiga syster hem från att ha tävlat i sm i gymnastik och hon fick träffa veonica vagner  (häftigt).

Eller kanske inte ska säga att hon kommer hem ikväll hon kommer hem imorrn haha för hon kommer kl 01:00 i natt .´blää´imorrn är det skola igen, men snart är det sommarlov det är skönt.


Nu ska jag titta lite på one tree hill sen är det läggdags


sov gott och puss på er  

Av Emelie - 23 maj 2010 18:01

Hej!  


Idag har jag duschat varit och handlat mat med pappa och kollat på skor fast jag hitta inga snygga sen har jag varit hemma det var strömmavbrott här hemma och i täby centrum där mamma var och det började typ brinna där för larmet gick och brandkåren kom alla var tvugna att gå ut. men just nu har jag precis bakat ska plugga lite och packa skolväskan. Ikväll blir det spagetti och köttfärssås mums   


jag sa igår att jag skulle ta lite bilder idag med det var så dåligt väder så jag orkade inte och det har bara regnat hela tiden.


Hejdå!

Puss Puss  

KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards