Empis

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Emelie - 11 maj 2010 21:24

Hej!


Just nu ligger jag och läser frida och läser lite till provet som ska vara imorrn men ska gå och lägga mig snart jag är jätte nervös inför provet men det kommer nog gå bra!


Jag skriver imorrn efter skolan hur det gick.

Men nu ska jag nog SOVA  


SÅ JAG SÄGER SOV GOTT NU

SOV GOTT


SWEET DREAMS

PUSS PUSS




  

Av Emelie - 11 maj 2010 16:59

Heej!  


Idag var jag också hemma från skolan men imorrn kommer jag!

Idag har jag bara varit hemma jag var ute med Texas i en timma och tränade lite agility i skogen och vid min gamla skola det var kul. jag har också pluggat till mina två prov imorrn+ att jag har tittat på One tree hill färdig med säsong 4 dags med säsong 5 Linn ska ta med den till skolan imorrn. Idag har det varit ganska varmt så jag har stekt på studsmattan i solen en stund.   


Ikväll blir det sjörövarfisk till middga det är jätte gott.Jag brukar inte gilla när vi äter fisk så mycket eller det beror på vad det är men det här är i alla fall super gott tycker ni ska pröva det nån gång. kommer lägga ut ett recept på det senare med en bild till på hur den ser ut.


Nu måste jag fortsätta att plugga!

Hejdå!


pussiz och kramiz  



KLOCKA

Stockholm

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket smink annvänder du mest?
 Läppglans
 Puder
 Mascara
 foundation (stavning?)
 Eyeliner
 Ögonskugga

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards